روش های ارسال شرکت هیوارو

ارسال سریع و مطمئن به سراسر کشور یکی از اصول پایه و مهم در فروشگاه اینترنتی هیوارو می باشد تا خریدی راحت و مطمئن  با کمترین هزینه را برای شما دوست گرامی فراهم نماید.

ارسال فوری

روش ارسال فوری فقط مختص شهرستان شهرضا می‌باشد و در طی هفته به جز جمعه و تعطیلات رسمی فعال می‌باشد. این روش در صورتی که شما سفارش خود را  بین ساعات 9 صبح الی 15 عصر ثبت و پرداخت نمایید؛ حداکثر دو/2 ساعت بعد از پرداخت وجه، سفارش شما از طریق اسنپ یاماکسیم یا . . . ارسال خواهد شد. اگر سفارشی بعد از زمان مذکور ثبت و پرداخت شود، ارسال آن به روز کاری بعد موکول خواهد شد.

در زمانی که روش فوری را انتخاب می فرمایید به نکات زیر دقت نمایید:

  • از طریق پیامک، کد تحویل سفارش برای شما ارسال می گردد.
  • اگر مشتری به هر دلیلی نتواند سفارش را تحویل بگیرد، همکاران پشتیبان سایت برای هماهنگ کردن زمان ارسال بعدی با مشتری تماس می‌گیرند.  هزینه ارسال برای بار دوم به عهده مشتری می باشد.
  • لطفا در زمان دریافت سفارش، کالاهای خود را از لحاظ سلامت، رنگ، سایز و ... بررسی نمایید و درصورت هر گونه تناقص با شماره پشتیبانی هیواره53220794-031 تماس حاصل نمایید.  پس از دریافت سفارش، فروشگاه اینترنتی هیوارو هیچ گونه مسئولیتی را به عهده نمی گیرد.

  • ارسال توسط پست

    یکی دیگر از روش‌های ارسال هیوارو، پست می‌باشد. در زمانی که روش پست را انتخاب می فرمایید به نکات زیر دقت نمایید:

  • سفارش شما پس از پرداخت، نهایتا کمتر از 12 ساعت پردازش و توسط هیوارو به شرکت ملی پست ایران تحویل داده می شود و کد رهگیری آن حداکثر 24 ساعت پس از تحویل به اداره پست، برای شما پیامک می گردد.
  • پس از تحویل به اداره پست به صورت معمول 2 الی 5 روز کاری زمان می برد تا سفارش از طریق اداره پست به دست شما برسد.
  • از طریق پیامک، کد رهگیری برای شما ارسال می گردد که با وارد کردن کد رهگیری خود در سامانه رهگیری مرسولات شرکت پستی می توانید از مراحل ارسال و توزیع سفارش خود مطلع گردید و پیگیر زمان دریافت کالاباشید.
  • هزینه ارسال پست، به صورت آنلاین روی مبلغ خرید شما اضافه می گردد و نیازی نیست شما به مامور توزیع پست مبلغی را پرداخت نمایید.
  • هنگام تحویل گرفتن بسته از مامور توزیع پست، دقت نمایید که بسته سالم و بدون پارگی کارتن و مورد مشکوکی باشد در صورت مشاهده این موارد و تحویل گرفتن مرسوله، اداره پست و فروشگاه اینترنتی هیوارو هیچ گونه مسئولیتی را ندارند؛ لذا خواهشمند است در چنین مواردی از مامور توزیع پست درخواست نمایید تا در حضور ایشان بسته باز و اگر کالایی آسیب دیده و یا سفارش به صورت ناقص است توسط مامور توزیع پست صورت جلسه گردد.
  • لازم به ذکر است که برای مرسوله‌هایی با حجم و وزن بالاتر از استاندارد پست امکان ارسال با روش پست وجود ندارد و سایر روش‌های ارسال برای سفارش شما نمایش داده می‌شود.

  • دریافت از دفتر هیوارو

    یکی از روش‌های ارسال توسط هیوارو تحویل حضوری می‌باشد. این روش به صورتی است که شما سفارش خود را  تا ساعت ۱۴ روزهای کاری ثبت و پرداخت نمایید؛ حداکثر دو/2 ساعت بعد از پرداخت وجه سفارش، پس از دریافت پیامک تحویل می‌توانید با مراجعه به آدرس و ارائه کد تحویل، سفارش خود را دریافت نمایید. اگر سفارشی بعد از زمان مذکور ثبت و پرداخت شود، تحویل آن به روز بعد موکول خواهد شد.

    این روش به صورتی است که کالا برای شما ارسال نمی‌شود و بایستی به صورت حضوری به دفتر هیوارو مراجعه و سفارش خود را تحویل بگیرید.

    لطفا قبل از دریافت حضوری سفارش خود حتما به نکات زیر توجه نمایید:

    1.  در هنگام دریافت سفارش ارائه کد تحویل پیامک شده الزامی می‌باشد.
    2.  زمان مراجعه برای دریافت حضوری سفارش شنبه تا پنج شنبه ساعت 10 الی 15 (به استثنای تعطیلات رسمی) می‌باشد.
    3.  پس از دریافت کد تحویل تا 2 روز کاری مهلت دارید برای دریافت سفارش مراجعه نمایید.

    ارسال توسط چاپار

     در زمانی که روش چاپار را انتخاب می فرمایید به نکات زیر دقت نمایید:

  • سفارش شما پس از پرداخت، نهایتا کمتر از 12 ساعت کاری پردازش و توسط هیوارو به چاپار تحویل داده خواهد شد  و کد رهگیری آن حداکثر 24 ساعت پس از تحویل به چاپار، برای شما پیامک ارسال می گردد.
  • پس از تحویل به چاپار به صورت معمول 2 الی 3 روز کاری زمان می برد تا سفارش از طریق چاپار به دست شما برسد.
  • از طریق پیامک، کد رهگیری برای شما ارسال می گردد که با وارد کردن کد رهگیری خود در سامانه رهگیری مرسولات چاپار می‌توانید از مراحل ارسال و توزیع سفارش خود مطلع گردید.
  • هنگام تحویل گرفتن بسته از مامور توزیع چاپار، دقت کنید که بسته سالم و بدون شکستگی ، پارگی کارتن و مورد مشکوکی باشد در صورت مشاهده این موارد و تحویل گرفتن مرسوله، چاپار و فروشگاه اینترنتی هیوارو هیچ گونه مسئولیتی را ندارد؛ لذا خواهشمند است در چنین مواردی از مامور توزیع چاپار درخواست نمایید تا در حضور ایشان بسته باز و اگر کالایی آسیب دیده و یا سفارش به صورت ناقص است توسط مامور توزیع چاپار صورتجلسه گردد.

    ارسال توسط باربری

    ارسال توسط باربری تنها برای سفارشات تعداد بالا و سنگین مناسب می باشد.


    در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ کاری ، متناسب با روش و محل دریافت سفارش، امکان دارد زمان ارسال هر یک از روش هایی که در بالا به آن اشاره گردید متفاوت باشد.